Selecteer een pagina
Wij delen graag onze Digitaal Jaarverslag 2021 waarin het werk wordt getoond van onze ruim 20.000 partners in 107 landen die het implementeren Mondiaal plan voor het tweede decennium van actie voor verkeersveiligheid 2021-2030 om wegen veiliger te maken, ondersteund door de mondiale aanpak en instrumenten van de liefdadigheidsinstelling.

Wij juichen de ongelooflijke passie en het onvermoeibare werk van onze partners toe, die een levensreddend verschil hebben gemaakt, van de machtscentra tot veiligere bermen in hun gemeenschappen.

Het succes van onze liefdadigheidsinstelling in 2021 zou niet mogelijk zijn zonder de genereuze steun van donateurs Stichting FIA, onze vele ontwikkelingspartners, waaronder de Europese Investeringsbank (EIB), de Aziatische Ontwikkelingsbank (ADB), de Inter-Amerikaanse Ontwikkelingsbank (IDB) en de Global Road Safety Facility van de Wereldbank, evenals onze project- en bedrijfspartners, waaronder FedEx en 3M anderen die de sleutel vormen tot onze gedeelde impact als liefdadigheidsinstelling.

Wij hopen dat u geniet van onze beeldrijke virtuele reis over de hele wereld viert een jaar van succes voor een wereld zonder risicovolle wegen!

De International Road Assessment Programme (iRAP) is een geregistreerde liefdadigheidsinstelling met adviesstatus van de VN ECOSOC.
iRAP is geregistreerd in Engeland en Wales onder bedrijfsnummer 05476000
Liefdadigheidsnummer 1140357

Maatschappelijke zetel: 60 Trafalgar Square, Londen, WC2N 5DS
NEEM CONTACT OP │ Europa │ Afrika │ Azië-Pacific │ Latijns-Amerika en het Caribisch gebied │ Noord-Amerika